Levering & Retouren

Levertijden

De levertijd van bestellingen die geplaatst worden is 1 werkdag indien het bezorgadres in Nederland is. Voor 22:00 uur besteld op werkdagen, is de volgende dag al in huis. Bezorging in België kan 1 extra werkdag duren. Zodra wij de betaling van de bestelling ontvangen hebben gaan wij aan de slag om de bestelling te verzenden. Wij verzenden de pakketten alleen van maandag t/m vrijdag. Bestellingen die op zateradg of zondag geplaatst worden, versturen wij maandag.


Verzendkosten

Indien u voor minder dan 99 euro aan producten besteld zal er 3,99 euro verzendkosten in rekening gebracht worden. Dit is een tijdelijke actie gezien het verzendtarief normaal gesproken 6,50 euro is. Een order met een waarde van 99 euro of meer wordt door ons gratis verzonden.


Retourneren

U heeft het recht de koopovereenkomst binnen 14 dagen te ontbinden zonder reden van opgave. Het is mogelijk om de bestelde producten retour te sturen nadat u hiervan melding heeft gemaakt via info@koffiecupster.nl. Het is alleen mogelijk om artikelen te retourneren die niet gebruikt zijn en waarvan de verpakking nog niet geopend is. Zodra het product geopend of gebruikt is vervalt het recht om het product te retourneren. De kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening.



Veelgestelde vragen over levering & retouren

1. Ik heb mijn koffie nog niet ontvangen, wat nu?
Normaal gesproken worden bestellingen op werkdagen geplaatst voor 22:00 uur de volgende dag geleverd. Als je niets ontvangen hebt raden wij je aan om de track & trace code te raadplegen die te vinden is in de email met de verzendbevestiging. De track & trace link vind je onder het overzicht van de bestelde producten. Meestal wordt er een verwacht aflever moment genoemd of blijkt het bij de buren bezorgd te zijn.

2. Hoe laat kan ik mijn pakket verwachten?
Met behulp van de ontvangen track & trace code in de verzendbevestiging kan je achterhalen wat de verwachte aflevertijd is. De track & trace link vind je onder het overzicht van de bestelde producten en ontvang je meestal laat in de avond, zodra het pakket verzonden is.

3. Is mijn bestelling ontvangen?
Na het plaatsen van een bestelling ontvang je meestal binnen 5 minuten een orderbevestiging per email. Als je deze email niet ontvangen hebt raden wij je aan om in je account te kijken (indien aangemaakt). Als de bestelling in je account staat is het goed. Mocht je geen account hebben, stuur ons een bericht via het contactformulier zodat wij het even kunnen nakijken.

4. Wanneer komt de koffie terug op voorraad?
Producten zijn doorgaans hooguit 1 à 2 weken niet voorradig, maar gelukkig kunnen wij de meeste producten wel altijd leveren. Als het product niet op voorraad is raden wij aan je emailadres achter te laten op de productpagina. Je ontvangt een email zodra het product weer geleverd is.

  Laden...