Veel gestelde vragen

1. Ik heb mijn koffie nog niet ontvangen, wat nu?
Normaal gesproken worden bestellingen op werkdagen geplaatst voor 22:00 uur de volgende dag geleverd. Als je niets ontvangen hebt raden wij je aan om de track & trace code te raadplegen die te vinden is in de email met de verzendbevestiging. De track & trace link vind je onder het overzicht van de bestelde producten. Meestal wordt er een verwacht aflever moment genoemd of blijkt het bij de buren bezorgd te zijn.

2. Hoe laat kan ik mijn pakket verwachten?
Met behulp van de ontvangen track & trace code in de verzendbevestiging kan je achterhalen wat de verwachte aflevertijd is. De track & trace link vind je onder het overzicht van de bestelde producten en ontvang je meestal laat in de avond, zodra het pakket verzonden is.

3. Is mijn bestelling ontvangen?
Na het plaatsen van een bestelling ontvang je meestal binnen 5 minuten een orderbevestiging per email. Als je deze email niet ontvangen hebt raden wij je aan om in je account te kijken (indien aangemaakt). Als de bestelling in je account staat is het goed. Mocht je geen account hebben, stuur ons een bericht via het contactformulier zodat wij het even kunnen nakijken.

4. Wanneer komt de koffie terug op voorraad?
Producten zijn doorgaans hooguit 1 à 2 weken niet voorradig, maar gelukkig kunnen wij de meeste producten wel altijd leveren. Als het product niet op voorraad is raden wij aan je emailadres achter te laten op de productpagina. Je ontvangt een email zodra het product weer geleverd is.

5. Wat is de sterkste koffiecup?
Per koffiecup geven wij de intensiteit aan. Op de categoriepagina's kan je links ook het productfilter intensiteit gebruiken. Door deze hoog in te stellen kom je snel bij de meest sterke koffiecups uit.

6. Welke betaalmethoden worden er geaccepteerd bij KoffieCupster.nl?
In onze webshop is het mogelijk om te betalen met behulp van de onderstaande betaalmethoden:
- iDeal
- Mastercard
- VISA
- American Express (AMEX)
- Bancontact / MisterCash
- KBC/CBC-Betaalknop
- Belfius Direct Net
- SOFORT Banking
- PayPal
- Bankoverschrijving (de bestelling wordt verwerkt zodra wij het bedrag ontvangen hebben)

7. Wat zijn de verzendkosten?
Bestellingen boven de € 99,-: € 0,00 (gratis)
Bestellingen onder de € 99,-: € 6,50 binnen Nederland

Bovenstaande tarieven kunnen afwijken voor leveringen buiten Nederland, België en Duitsland. In het bestelproces worden de verzendkosten voor andere leveringen direct weergegeven.

8. Wat zijn de levertijden?
Op werkdagen voor 22:00 uur besteld, is morgen in huis. Dit gaat indien het afleveradres binnen Nederland is. Voor afleveradressen in België en Duitsland moet je rekening houden met 1 werkdag extra.

9. Leveren jullie ook buiten Nederland?
Wij leveren ook koffiecups in België en Duitsland. Als je koffiecups buiten deze landen geleverd wilt hebben kan je altijd contact met ons opnemen. Houd wel rekening met aanzienlijk hogere verzendkosten.

10. Kan ik producten retourneren?
U hebt het recht de overeenkomst te ontbinden binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen indien de dozen met koffie niet geopend geweest zijn. De herroepingstermijn verstrijkt na 14 dagen vanaf de dag waarop de bestelling is afgeleverd. Indien u een product wilt retourneren dient u dit eerst door te geven via ons e-mailadres info@koffiecupster.nl. U ontvangt binnen 24 uur instructies voor het retourneren inclusief het retouradres. Geopende dozen kunnen helaas niet retour genomen worden.

Zodra wij de producten retour ontvangen hebben wordt het bedrag van de geretourneerde producten teruggestort op uw rekening. De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening, tenzij wij een fout gemaakt hebben.

11. Is het mogelijk om een BTW factuur te ontvangen?
Dat is mogelijk. In het bestelproces is het mogelijk om uw bedrijfsgegevens in te vullen. Deze komen op de factuur te staan.
  Laden...